Szukaj...
Szukaj
Kontrast
Tryb domyślny
Tryb nocny
Wysoki kontrast - tryb czarny i biały
Wysoki kontrast - tryb czarny i żółty
Wysoki kontrast - tryb żółty i czarny
Rozmiar czcionki
Mniejsza czcionka
Domyślna czcionka
Większa czcionka
Widok
Stały układ
Szeroki układ
Centrum informacji dla rodziców dzieci z uszkodzonym słuchem
Start
Rozwój językowy
Język foniczny
Język migowy
Dwujęzyczność
Inne strategie komunikacji
Niedosłuch
Jak to się dzieje, że słyszymy?
Co to znaczy, że moje dziecko nie słyszy?
Diagnoza i co dalej?
Dlaczego diagnoza to szok?
Ćwiczenia w domu
Wskazówki i instrukcje
Gry i zabawy
Słownictwo PJM
Opowieści w PJM
Świat Głuchych
Bibliografia/filmografia
Kultura Głuchych
Baza wiedzy
Życie dorosłych osób z uszkodzonym słuchem
Rodzice pytają
Do czego masz prawo?
Dofinansowania
Gdzie i po co?
O nas
Nowości
Co to znaczy, że moje dziecko nie słyszy?
Jak słyszy moje dziecko?
Jak to się dzieje, że słyszymy?
Budowa ucha wewnętrznego
Jak to się dzieje, że słyszymy?
O mechanizmie słyszenia
Co to znaczy, że moje dziecko nie słyszy?
Przewodzeniowe uszkodzenie słuchu
Niedosłuch
Wykłady w ramach projektu CIRDUS
Wyzwania rozwojowe osób niesłyszących i słabosłyszących
Polski język migowy w świetle badań lingwistycznych
Jak rozmawiać z dziećmi o sprawach seksu?
Metoda Krakowska w pracy z dziećmi niesłyszącymi i słabosłyszącymi
Czego dowiadujemy się o ludzkim mózgu dzięki badaniom osób posługujących się językami migowymi